slide show


Planer för vecka 10

Publicerat 2013-03-04 09:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Skolan börjar idag igen, suck. Är i skolan just nu... Sååå tråkigt... Typ inte det minsta kul! Inte saknat någonting under lovet av skolan! Menmen! Skolan är det som gäller... Och om knappt 4 veckor är det ju Påsklov! :)
 
Men till veckans planer!
 
Måndag: Idag är det stallet som gäller! Åker ut med bussen runt tre för att fixa mina sysslor! Ska rida dressyr! Inte gjort det på rätt länge då det blivit uteritt och hoppning på lovet! Så ett dressyrpass har vi att se fram emot idag! Om det inte är så proppat i ridhuset ska jag göra samma övningar som jag red förra veckan i onsdags! Fast utan bommar förstås! ;) Känns allt bra och om vi hinner så kanske det blir en liten ridfilm! :)
 
Tisdag: Inga planer alls! Men lär väl hinna få läxor och sånt, så antar att det blir att pluggaaa.... ://
 
Onsdag: Ska till ridskolan och hoppas på att jag får Bambina! Åker ut som vanligt med Josefin! Köper med oss subway och så! Ja, det vanliga!! :P
 
Torsdag: Ska rida Sonic igen! Tror det blir dressyr eftersom att det lär vara för mörkt eftersom att jag inte kommer ut förrän klockan fem! Så det lär bli dressyr igen! :) Haha, är faktiskt riktigt taggad på dressyr med Sonic denna vecka!?
 
Fredag: No idea.... Haha! Men kanske ska kolla upp om någon kompis kan hitta på något! Annars, så vet jag inte! ;) Bara ta det lugnt och njuta av att det är helg...??
 
Helgen vet jag inte än! Men som vanlig kommer det säkert komma upp saker! Så skriver till er när jag får planer för helgen! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback