slide show


Woops

Publicerat 2013-01-31 17:08:06 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Shit vilken dålig bloggning!
Verkligen inte ok...
Iaf så var dagen bra, skitlång dag is kolan från 08:00 - 16:00, how fun? Dagen gick ändå relativt snabbt kanske för att jag har varit på ett flumhumör idag kanske? haha ;)
Nu är jag hemma och åt lite mat för typ en halvtimme sen, ska ut och springa senare, sköönt! är verkligen på spring humör haha :D
 
 
Ska kolla om jag ahr någon skräckis här hemma som jag kan ta med till Linda, om inte annat kanske jag har en på datorn ;)
Åker först somsagt till Farsta, sen åker vi hem till Linda, myyyys!
 
Så skönt med helg! helt plöstligt så fick vi läxor den här veckan, haha vi har haft turen att bara ha en enstaka spanska läxa sen jullovet  ;)
 
Gotta go men hör sen!
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback