slide show


Veckoplanering f. Emmie

Publicerat 2013-01-14 19:15:52 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Lovade ju er så :D
 
Måndag: Kom hem tidigt från skolan, åt sen så tränade jag sen har jag precis ätit middag :D
 
Tisdag: Ska vara med Liza, får se vad vi hittar på ;)
 
Onsdag: Kommer kanske att vara med Julia, kul!
 
Torsdag: Vet inte än men har prov på Fredan så lär väll plugga ;)
 
Fredag: Prov sen får jag se vad som händer efter skolan, men ah får se helt enkelt ;)
 
Helgen: Har ingen anning  kanske vara med någon kompis annars kanske jag åker någonstans...
 
Min kort lilla planering, menmen ah ni fick den så...
 
Ska prata lite med Alva nu så hörs vi senare ;)
 
 
 
 
Haha vet att vi båda kisar så ja därför bjuder vi på denna ;)
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback