slide show


Torsdag, vi glömmer det.

Publicerat 2013-01-17 21:09:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Oj vilken stressig dag! 
Igårkväll visste jag att jag var tvungen att gå och lägga mig i hyfsad tid men jag har ju ingen hjärna så lägger mig vid elva och somnar vi halvtolv... 
Jag vakna flera gånger under natten tillsut ringde klockan och jag vah dötrött, men jag gick och hämta telefonen och tänkte "äh men jag kan vila några minuter till" vaknar upp klockan 08:05 när jag börja 08:10 hahah förstå vilken stress? :) hahha var tvungen att fixa allt och i ordning mig kom till skolan tio, TIO minuter försent jag är snabb! hah :) Sen sluta jag fyra, hhaa sämsta dagen!
 
Nu ska jag hämta min efterrätt sen måste jag lägga mig, haha ;)
 
btw så var jag med Anosha en stund vi sprang in på Donken prata lite tog en glass sen stack jag hem, hahha
 
Hinner säkert slänga in ett inlägg senare ;)
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback