slide show


Torsdag är över

Publicerat 2013-01-31 22:41:22 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Varit en bra dag och hade jättemysigt i stallet med Emma! Film fick ni ju! :D Hoppas ni uppskattar! Gillar det ni får ni absolut det oftare! :) Vill inte att någon ska döma min ridning där, liksom ingen rider perfekt, okej? :) Så OM ni ska kommentera, så vill jag faktiskt inte höra någonting tråkigt, utan positiva saker! Okey? :) Bra!

Lite planer för helgen tänkte jag skriva om sen imorgon! ;)
Men sov gott! Hoppas verkligen jag sover gott inatt!
Oh juste, innan jag publicerar detta inlägg och denna dag sedan blir över så ja, uppdateringen.. Hm.. Dålig, dålig.. Måste bli bättre på det OCH att fixa fler tidsinställda!
Men idag kan jag verkligen säga att det varit full rulle hela dagen, enda sedan jag gick upp ur sängen, skola 8-16, stallet, hem, äta, duscha sova!
Men tur att jag fixa fim! :D - Och om ni undrar i filmen, sista sekundrarna typ precis sista så ser ni kanske att jag travar med jättelånga tyglar? Saktade preciis av och jag haha avslutar så ibland! ;p

Men god att! Sov gott! Imorn är det fredag, och det är vi alla värda!

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback