slide show


Tandställning om 1 månad! :O

Publicerat 2013-01-15 12:45:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
Den 15:e februari så är det även dags för mig att skaffa tandställning! :o Haha, både jag & Emmie ska ha tandställning dårå alltså! Haha, en hel del av de vänner jag umgås med har tandställning!?
Malin, Josefin, Anosha, Emmie och rätt många i min klass, haha!
Stackars Linda blir mobbad att gå utan! xD
 
Nejdå, man ska inte klaga om man har raka tänder/inget bettfel! Men har man snéa tänder eller bettfel så är det ju defintivt bra med tandställning, man får ju "lida" lite, men snyggt blir det ju! ;)
 
Oohh... Ingen aaning hur det kan tänkas kännas att ha tandställning! :3
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback