slide show


Tandställning imorrn...

Publicerat 2013-01-27 18:17:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Imorgon ryker den undre tandställnignen på! kan inte säga att jag är taggad men kan tänka mig att det absolut kommer att vara värt det efter!
 
Ska också kolla hur länge den kommer att sitta då jag inte har någon anning... haha glömde fråga förra gången, hoppas inte längre än 2 år... skulle hellre skaffat den tidigare då! men somsagt kommer vara skönt när alla konstiga tvångs och korsbett jag har kommer försvinna ;)
 
 
 
 
/Emmie
Kommentarer
Postat av: VickanR

Hoppas du haft en bra dag. Kolla gärna in på min blogg & säg vad du tycker. Ps. JÄTTEfin blogg! Kram kram

Svar: Jättekul att du kommenterar! Din blogg är superfin den med! :DHoppas verkligen att du stannar och fortsätter läsa! Kramar oss! :)
Emmie & Alva

2013-01-27 @ 21:19:01
URL: http://vickanrinkous.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback