slide show


Oj, vad hände med uppdateringen!? :O

Publicerat 2013-01-17 21:19:44 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Haha, precis som rubriken lyder, vad hände med vår uppdatering!? :o
Ialfl, nu är jag tillbaks! Eller ja, har ju inte uppdaterat på hela dagen! Fy på miiig!
 
Men lite sammanfattning av idag:
Skola 8:10-16:00, haha *snaark..* nej men var tröött idag och blää inte lust med skolan... men man får ta det, Torsdagar i skolan är för mig lite mindre nice! Haha! :P
 
Seedan så åkte jag till stallet med bussen med Ella! 
Åt mat, fixade hästarna, red i ridhuset i typ 50 min kanske?, fixade med sysslorna och sen hem!
Åt middag för typ en halvtimme sedan och nu bloggar jag! :D
 
Ripasset idag, (kortfattat): Gick inte jättebra, för jag var haha trööött och Sonic var piiiigg och ja, jag red väl inte riktigt särskilt bra... "Trött-ridning" eller vad man ska säga...! :P Menmen, på Måndag får det väl gå bättre hoppas jag! :)
 
Loggar in och ser att vi fått flera kommentarer, helt sjukt kul! Hihi, suuperglada blir vi när det helt plötsligt kommit ett gäng fler läsare! :)
 
Ialfl! Nu ska jag gå och äta lite igen! (Haha, seriöst jag äter 24/7 hehehe! Åt ju typ precis middag!?)
 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback