slide show


Mini spa för mig!

Publicerat 2013-01-28 22:43:56 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Lyxade till det för mig själv med en "ansiktsbehandling". Scrub (stavining!?), ansiktsmask och massa bra grejer till huden. Erkänner att jag bara använder ansiktsservetter och vatten. Och ändå är min hy relativt finfaktiskt! Men bara det att runt min näsa är det ajabaja.. :/ Torrt och typ exem! Urs! Så ska lägga ner myyycket tid nu i vår för att få bort den där skiten. Men har hittat en kräm som faktiskt på EN natt gjorde lite skillnad, så blir att fortsätta med den! ;)

Dagen har varit super! Så kul häng i stallet! Då är livet bra alltså! :D Men imorn är det ny dag, Tisdag.. I hate you. Slutar 16:30 imorn!!! För har "dubbel sista lektion" för läraren säger att "vi hinner knappt börja jobba innan det är dags att avsluta" så ah.. Skit oxå :/// Haha!

Hannah tog en liten hahhahahahah så söt bild på Sonic och jag! LOL.

Oooch titta vad jag fick av mami, handgrejs för mina händer är så torra! :O

Men godnatt.. <3

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback