slide show


Lite mer bilder

Publicerat 2013-01-05 14:30:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Här får ni ett gäng till fler bilder från när jag hoppade Sonic 3/1. (Förrigår) Jag lovade ju er det! ;)
 




 
 
Bilder från en kombination med små skutt! :) Faktiskt så haha, var det här en ganska svår "övning" för mig och Sonic, haha! För ganska ofta så hände det att det blev korsgalopp och så! :P Men sen på slutet så blev det bättre!
 
Det var ju senare som vi tog bort dem sockerbitarna som var längst ner och gjorde till ett hinder med vanliga hinderstöd, som vi sen höjde lite allt efter som! ;) 
 
Ja, det var ett halv dussin bilder till då! :D Fler finns, men de ska jag spaara! Haha! :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback