slide show


Längtar till Taffsnäs!

Publicerat 2013-01-25 15:07:15 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


 
 
 
 
 
Naw, fina Gilbert... Tog ju beslutet att inte önska honom, fastän jag verkligem vet att när jag åkte från taffsnäs förra året så var jag 110% säker. Gilbert var BÄST och allt det där!
Gilbert är världens gulligaste, super i hoppning och trygg när man rider ut...
Men, i dressyren när jag red så fick jag han aldrig särskilt fin..
Men visserligen skulle jag säkert kunna få han fin nu, eftersom att jag utvecklats väääääldigt mycket sedan dess, faktiskt! :)
 
Men tog beslutet att inte önska Gilbert för jag vill ha en ny utmaning! Testa en ny helt annan fjording!
Tycker om känslan att sitta där på kvällen innan man ska få veta vilken häst man ska ha, kul med en suprise!
 
Även om det kanske kommer kännas lite konstigt att se någon annan på lägret kanske få Gilbert, älska honom och så... MEN. Tror att det kommer bli väldigt intressant att testa en ny fjording. :D
 
 
Alltså Taffsnäs är ett helt underbart ridläger, mysigt, charmigt! Inget ställe för den som vill gå på träningsläger liksom, men man LÄR sig faktiskt en hel del där också! Jag blev av med min hopprädsla där i somras, alltså ALDRIG fegat ur på nååågonting sedan dess! Det känns såå himla skönt! Att bara styra mot ett hinder, rida och hoppa liksom utan att behöva bråka med sina egna känslor liksom!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback