slide show


Längtar helt sjukt!

Publicerat 2013-01-12 22:52:31 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Åååh Taffsnäs om 152 dagar, wooh, maaaaaassor av dagar kvar, men åh såå kul det ska bli!
Mitt 5:e taffsnäs i rad... Ska bli helt underbart! Träffa såå underbara människor igen, rida, ha grymt kul och mysigt, njuta och verkligen TA VARA på tiden DÄR.
 
Urs, nej nu blir jag heeeelt övertaggad, alltså hallå Alva, haha 152 dagar kvar. Men åh. Så kul ska det bli, Taffsnäs ÄR Sverigest BÄSTA ridläger. Då menar jag det, till 110%. Bättre kan det inte bli. Alltså vi snackar RIDLÄGER. På hög nivå, okey, inget träningsläger, men all charm och så otroligt kul och mysigt man har där är oövervinnerlig....
 
Taffsnäs in my <3. När man är där är känslan helt oftattbar, lugnet, tystnaden, ljudet av naturen är det enda man hör. Inga bilar. Alla vackra vyer man sett från hästryggen där, alltså naej.
 
Jag MENAR DET. Taffsnäs är det absolut BÄSTA ridläger du KAN gå på.
Jag menar DET.
 



 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback