slide show


Jag har inte utvecklingssamtaaal på Måndag!

Publicerat 2013-01-05 21:00:50 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jaaa! Förut trodde jag att jag skulle ha utvecklingssamtal på Måndag 8:30! Så jag var typ suur över det och så!
Men nu *LYCKA* så kan jag soova länge och känna mig mer leedig på Måndag! Jippiie! :D
 
Mamma och pappa har åkt in för att träffa lite kompisar och så i stan så min farbror Jesper är här! :) Tänkte faktiskt gå ner och vara lite social! ;)
 
Pratade med Emmie i telefoon och hon hälsar att hennes blogg.se app har varit helt SKUUM så därför uppdateringen verkligen kraashat för henne! :/
 
Men hon är hos sin pappa nu och åkte hem från Dalarna idag! Efter flera dagars skidåkning och shopping mm. där uppe! Men imorn ska hon hem till sin mamma och så ska vi kanske ses och så! Läänge sen nu alltså! :o
 
Hihi, Emmie & Josefin! :)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback