slide show


In till stan

Publicerat 2013-01-22 17:41:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Alva och jag bestämde oss för att åka in till stan på Torsdag för att kolla på bikinis :)
Hoppas bara att det finns några som är fina och sitter bra! Den jag har nu är urful på mig, haha ändå köpte jag den förra sommaren, nej nytt måste köpas in! :)
 
Men kommer dock nog bara köpa en överdel då jag har en fin underdel som passa redan ;)
 
Men somsagt får sen om jag köper någon ens det är ju långt tills sommaren, woho kan inte berga mig!
 
En som jag själv tycker är snygg är denna:
 
 
En annan som jag också är lite kär i är denna
 
 
Men somsagt får se när vi kommer dit!
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback