slide show


Hoppning 3/1 med Sonic

Publicerat 2013-01-04 21:45:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Här kommer lite bilder, alla får ni inte! ;) För måste ju spara lite, hehe! Så jag har och bjuda på senare! :)
Så duktig han var. Nöjd med mig också.
 
En sak som jag ser direkt här på bilderna är att min hoppsits är riktigt dålig, men den ska förbättras! Mer rutin och bättre färdighet får man desto mer man hoppar! Så hoppa mer och tänka mig mer för, upp ordentligt i sadeln, följa med, trampa ner hälen, inte låta skänkeln åka bak alltför mycket över hindret, eftergiften, mm.
 
Desto bättre hoppsits desto bättre för hästen också! Så ska verkligen öva på det! Nytt nyårslöfte, jajamensan!;)(Alltså att förbättra min hoppsits och min sits i över huvud taget!)
 
 
 
 
 
 
 
Det är fina killen det. Bilderna är tagna av Josefin! Tackartackar! Hörde också att vissa bilder kan vara tagna av Malin också! :D 
 
 
Mer bilder får ni inte nu! ;) Om ni inte tjatar förståås! :P
 
Så duktig du var Sonic, vi tog oss över 1 meter. Liksom mitt MÅL i ridningen. Nu är väl målet att hoppa 110.
Men det kan vara om 1 år, 5 år eller hur länge som helst. Att ngn gång i livet hoppa 110 cm! *Dream*
 
Jag vet att höjden inte ska spela ngn roll. Och det är sant. Helt sant. Men. Jag får såå sjukt mkt mer självförtroende. Särskilt nu. Jag har tagit mig över 1 meter och nu vet jag att jag kan klara det, och med vilken häst som helst. Så funkar jag! Och det känns toppen, att ha hoppat 1 meter.
 
Du är så grymt fin Sonic! Vad skulle jag göra utan dig... 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback