slide show


Hööks Vårkollektion ute nu!

Publicerat 2013-01-25 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kollat in den nu och ja, den verkar definitivt bra! :D Ni måste kolla den ni med HÄR!
 
Mina favoriter från nya kollektionen är dessa grejer: (Finns bildlänk på allt)
 
      
Dessa ridbyxor är suuperfina!
Enda dåliga är att de inte är helskodda!
 
Dessa från JH Collektion verkar fina! :)
 
Denna väst är helt sjukt snygg! (y)
 
Denna jacka är såå fin! :o
 
Denna jacka är rätt snygg + säkert väldigt praktisk, alltså vattentålig osv.!
 
 
Sedan så detta dressyrschabrak från Lami-Cell! Alltså haha, sällan jag skriver något om dressyrschabrak kanske, men deftta var faktiskt riktigt snyggt! Älskar kombinationen med brunt och den där gröna färgen som är nere i hörnet på loggan! :)
 
Och sedan, dessa ridstövlar ääär så snygga! Riktigt snygga är de! Helst är jag för svarta ridstövlar, men just dessa (och Malins hihi) är riktigt snygga som bruna! :D 
Alltså dessa ridstövlar finns också i svart, srry men näää! Inte svart på dessa, snyggast är de här i brunt! ;)
 
Ja, det var väl vad jag hittills sett vad jag verkligen gillar från den nya kollektionen! Mycket snyggt! 
Mest marin och brunt, (och svart) det är de (enligt mig) faktiskt "bästa" färgerna att ha på sin utrustning inom ridsorten, snyggt och lätt att matcha! Tycker jag ialfl! :P
 
Vad tycker ni om Hööks vår/sommar kollektion!? Kommentera!

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback