slide show


Hemma

Publicerat 2013-01-21 21:11:21 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Varit i stallet och ridit Sonic! Gick jättebra! Nya medryttaren till Bronco träffade jag idag! Hon heter Emma och är en jättesnäll och söt tjej! Riktigt duktig är hon också! Tror vi kommer ha superkul med Sonic & Bronco tillsammans! :D
Red i ridhuset (dressyr) i ca 45-50 min! Sen så ställde ngn upp ett hinder på typ 40 cm, så jag och Emma hoppade det! Sen så höjde de till 50 cm, hoppade det typ 1 gång! Sen så höjde de till 90 cm och ja, vi hoppade det också! 2 gånger kom jag på det! Kul att hoppa och oojj så glad Sonic blev över det! :o Naw, gulle! Hahahah kanske liiiite för snabbt mot hindret men aja! :P Det var ialfl superkul och kändes riktigt fin på slutet! :D
Ska även rida imorgon eftersom att maja är sjuk! Så ska väl försöka fortsätta! :)

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback