slide show


Helgplaner

Publicerat 2013-01-29 18:02:31 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


På Fredag så ska ju jag dårå somsagt åka med Emmie, Anosha och Linda! (Linda ska oxå med!) iväg för att köpa VS body mist's! Yahoo! Och sedan efter det så åker vi hem till Linda, köper godis och käkar pizza, ser på film och har kul! Haha, sedan så var det en random person som också vill följa med, så ja, verkar som att han också ska med dårå... LOL. Får se hur det blir! :P
 
Men tror det kommer bli kul och haha flummig kväll antar jag! xP

Så sen på Lördagen kanske vi hittar på något och är med varann den dagen med? Eller ah jag ska ialfl inte göra något! ;)
 
 
Ah, en bild på mig och Emmie från i våras... Hm... Även om ni kanske inte ser det, så ojojooojj så vi förändrats... :P
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback