slide show


Godnatt på er alla!

Publicerat 2013-01-07 22:30:02 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tidig kväll och upp 7 imorn. Ja, vanliga rutiner kan man väl säga! Utvecklingssamtal imorn halv nio i skolan. Blir väl okej ändå. Tror att läraren som ska hålla i det är en ny lärare eller ja, antagligen våran nya mentor dårå?

Ska isåfall verkligen försöka ge ett bra intryck. Målet med den här terminen för mig och skolan är inte bara att plugga mer och göra läxorna mer ordentligt utan också att jag ska sköta mig och uppföra mig på ett mycket bra sätt i klassrummet.
Viill verkligen visa vad jag går för! :)

Men nu ska jag sova och godnatt! Sov gott på er allihopa!

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback