slide show


Godnatt!

Publicerat 2013-01-13 21:59:47 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Lägger mig lite tidigare idag än vanligt! Skönt! För att vakna upp och ialfl känna mig lite piggare imorgon (förhoppningsvis) 
 
Har kollat bussarna hem för imorn när jag ska från stallet, hm.. Får se vilken jag tar! ;)
 
Ska rida själv imorn för slutar så tidigt och Ella slutar inte förrän senare, så blir & rida själv!
Ska väl rida dressyr i ridhuset! Hoppas det går bra! Hoooppas att det inte är så många i ridhuset! Tänkte just därför försöka komma ut och rida såfort som möjligt! Antar väl att vid typ 15 på en Måndag lär det ju inte vara särskilt många i ridhuset! :)
 
Blir en chill dag imorn, börjar 9:10 slutar 12:50, gillar schemat på Måndagar alltså! ;) Kommer försöka blogga så mycket som möjligt, kanske videoblogg, kanske! :)
Naej, men godnatt på er allihopa!
 
Sov gott!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback