slide show


Dagen var lååång!

Publicerat 2013-01-01 18:10:03 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Sorry om jag inte uppdaterat något menmen...
Har vart ute hela dagen! Åkt såna här typ miniskidor och det är skitsvårt, haha trodde man inte? Haha efter det iallafall så tog vi en tur med snöskotern och det var ju kul! Åkte upp på en äng där jag körde lite, synd dock att man inte kan köra cross nu på vintern, blöh...

Gick in och har precis ätit så har typ varit ute hela dagen ;)

Imorgon ska vi åka in till Mora för att shoppa lite sen är det väll bara vara hemma?
Torsdag siktar vi in oss på att åka till skidbacken :)
Roligt värre;)

(Har inga bra bilder nu när jag är här uppe eftersom jag bara kan uppdatera från min mobil...)

/Emmie

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback