slide show


Bloggar jag läser!

Publicerat 2013-01-22 10:50:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Tänkte dela med mig av vilka bloggar jag läser! :)
 
nellieberntsson.se/ Läst hennes blogg nu i 1 år och känns som att sålänge hon har kvar den kommer jag att läsa den! Duktig tjej som verkligen är mogen för sin ålder! Och ja, vem läser inte hennes blogg liksom..! ;) Otroligt stark tjej!
 
majapeterssons.blogg.se/ Maja som har Sonic! Hennes blogg är jättebra och jag gillar den jättemycket! Jättesöt ny design! Rätt bra uppdatering med fina bilder! :D Kommer nog nästan aldrig heller vilja sluta läsa!
 
nattstad.se/vera.carlbom En tjej som red på ridskolan förut i gruppen innan mig och har faktiskt börjat gilla hennes blogg allt mer och mer och hon har verkligen lyckats med den! Rätt bra uppdatering och jättekul att hon verkligen gör mycket videobloggar! Tummen upp! Tror hon kan komma rätt långt med den! Men skulle vara ännu mer awesome om hon bytte till .se/ eller blogg.se/! :D
 
nattstad.se/hannahslilla Så grymt bra blogg! Hihi! Grym uppdatering med roliga videobloggar, kloka inlägg och ja! En härlig blandning på hennes blogg! Läs den NU! Seriöst, den är bäst! :D
 
ellaahh.blogg.se/ Som har Bronco! Hennes design är också jättefin och jättekul att hon lägger upp outfit bilder rätt ofta, skriver vad den innerhåller och så! Superfin blogg! ;)
 
emmatlundgren.blogg.se/ Min kompis Emma som har denna blogg! Verkligen jättebra blogg och hon är riktigt bra på att göra designer faktiskt! Rätt intressanta inlägg och hon har ett Stooooort intresse för ridning! Jättesöt tjej! Läs! :D
 
ofeliabv.blogg.se/ Måste säga att detta är en grymt bra förebild och den här tjejen VET hur man rider liksom.
Inge snack om saken! Sjukt duktig i sin ridning och grymt bra blogg! Bra uppdatering och kommenterar någon något de tycker skulle vara en förbättring i hennes blogg tar hon direkt till sig det och gör det! Så verkligen en riktigt bra blogg och hon gör verkligen RÄTT. Bra tjej! :) Lägger upp mycket ridfilmer, outfits och så!
 
klaraochsara.blogg.se/ Två tjejer som har en jättefin blogg med superfina bilder! Inte så mycket om ridning vilket jag tycker är rätt skönt att läsa en blogg där det inte handlar så mycket om ridning! :)
Fin design, videobloggar, bilderna är Grymm kvalité på och ja! Gillar den!
 
 
Jaa... Det var väl dem jag läser! ;) Sedan kan det alltid hända att jag går in på lite andra!
Men dessa bloggar är väl sånna jag går in på nästan varje dag och knappt missat ett enda inlägg! Tycker faktiskt att bloggarna jag läser är väldigt bra och jaa!
 
Tänkte att ni kanske var intresserade av att veta vilka bloggar jag läser! Och ja, nu vet ni!
 
Annars brukar jag ibland klicka in på...; zigne.nu/isabellanilsson.se/ponnysanning.se/darios.se/tyras.se/madiccen.blogg.se/oliviamannerstedt.blogg.se/ och fler!
 
 
Japp, den bjuder jag på, jag är snäll idag. Haha. (mobbaintemittfakesmilemedminasnéeatänder)
 
 
Jaapp, och där har vi en rättså gammal bild på mig... Typ 2,5 månad sen kanske! Hihi, det var innan jag fick min iPhone, kan sorgligt nog säga att jag definitivt inte saknar den! Men inget fel på den! ;)
Men iPhone är bättreee! :3
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback