slide show


Bästa dressyrpasset hittills! ♥

Publicerat 2013-01-07 16:14:32 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Red med Ella idag! Först hade vi tänkte rida ut men det blev inte så. 
 
Red istället dressyr i ridhuset och jag red för första gången i mitt liv med sporrar. Haha! Men ojj vilken skillnad det GER med sporrar!?
 
Sonic var riiiktigt duktig idag. Alltså SÅ fin i galoppen. Red serpentinbågar först i trav och skritt med halter och sen så red jag de i galopp. Så varje gång jag passerade medellinjen så bröt jag av och fattade ny galopp.
(Eftersom att annars blir det ju fel galopp ;))
 
Nej men riktigt nöjd med idag och mitt bästa dressyrpass hittills med Sonic! Haha, snacka om att jag ska rida Sonic oftare med sporrar i dressyren, såå stor skillnad alltså! :P
 
Men nu är jag hemma och duschade för en stund sen, utvecklingssamtal imorn men skolan börjar på Onsdag!
Skönt! :D Faktiskt! ;)

 
Det är finaste killen det! Längtar tills på Torsdag! :3
 
/Alva
 
Kommentarer
Postat av: Caroline Nilsson

Bloglovinbyte? :)

2013-01-07 @ 16:39:33
URL: http://iamcarro.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback