slide show


Bara för att dagen var så bra

Publicerat 2013-01-30 18:17:08 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Sköön dag! Dock så tror jag hela tiden att det är Torsdag och kan ju säga att jag inte har någon anning om varför, haha :D
 
dagen var chill, jag slutade kvart i två idag, skit skönt!
Stack hem direkt eftersom jag var tvungen att plugga, hade spanska, Matte och Engelska inte kul men är klar med Spanskan och Matten iallafall nu sen är ju eng till Fredag ;)
 
Torsdag imorrn, haha skönt när det bara är två dar till helg! Ska bli riktigt kul på Fredag, vi sticker till farsta sen hem till Linda och käkar och kollar på film, det är ju sällan alla vi fyra (Linda, Anosha, Alva och Jag) kan vara tillsammans då vi har plugg och allt...
 
Ska äta nu sen duscha, hörs sen!
 
Haha jag var typ 7 bast ;)
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback