slide show


Tisdags outfit

Publicerat 2013-02-12 08:18:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Japp, lite snabbt nudå eftersom att bussen går om 10 minuter! Shiit! :o

Tisdag - Ja, jag hatar dig. Haha.. Nej men jag gillar inte tisdagar, slutar ju typ 15:40, men kan vara så OM JAG HAR TUUUUR att det inte är någon Science och då slutar jag 13:55!! Snacka skillnad....

Behöver komma hem i tid! För har typ fleeera timmars plugg framför mig. SO och Spanska prov. Matteläxförhör också. Så måste göra matteläxan som egentligen skulle varit klar förra veckan! :3 Hehe, badstyle!

Dagens outfit ser ut som såhär, och nej haha mobba inte att min spegel är smutsig, för jag kan typ inte göra rent den. Då blev den randig istället... :)

Tröja - Hollister
Jeans - Hollister

Åh, nu blev det bara Hollister. Men ja... Dessvärre som vanligt, hehe.... :P

 

Jag bäddar bara min säng... När jag orkar! Haha!


/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback