slide show


Tandställning nu

Publicerat 2013-02-15 18:13:54 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jani. Nu sitter jag här i soffan en fredagkväll. Med tandställning Konstigt känns det och det började göra ont för någon timme sedan... :( Ajaj... Precis innan middagen också ://
 
Men som tur så är Malin här och piggar upp! :) Sköt upp det med Emma till nästa helg eftersom att jag helst inte ville sova borta samma dag som jag får tandställning, Emma hade friidrottsträning på kvällen också så det passar helt enkelt bätre att vi tar det nästa helg! Så haha är jag dessutom mycket piggare och gladare! ;) 
 
Är hur trött som helst just nu av tandställningen + att jag är hungrig! Men middag blir det alldeles strax! Ska försöka äta tacos, hm... Mjuka bröd och typ äta en cm² i taget?? :P 
 
Vi sitter just nu i soffan med varsina datorer! Haha, typ sociala eller vad..!? Nej men vi kollar på lite youtube klipp och sånt! ;)
 
Nej men för trött just nu för att blogga.... Ville bara säga att jag typ lever.... ;)
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback