slide show


Söndagsplaner 24 februari

Publicerat 2013-02-24 10:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Godmorgon!
Idag är planen att möta upp Emma vid busshållsplatsen klockan två och åka till Hööks! Kolla lite där och så! Tror inte jag kommer köpa något, eller ah, får se! ;) Men mest kolla nya kollektionen lite, kolla om de har någon rea och så! 
 
Sedan efter Hööks lär vi åka hem till mig och bara chilla! Vara normala (som vi alltid är såklart), kanske kolla på film och så! :)
Vi ska nog kontakta Hannah också angående imorgon! :D Kolla vilken tid hon hade tänkt och så! ;) För vi ska ju rida ut alla tre tillsammans imorn! Tror jag i alla fall om inte Hannah har ändrat sina planer! 
Men det kommer nog bli jättemysigt och hoppas Hannah också är med imorgon! :)
 
Ja, en rätt slapp söndag tror jag att det blir! Men ska göra mitt bästa för att försöka uppdatera så bra som möjligt! Videoinlägg kommer att komma under dagen! 
 
Men kanske så fotar vi lite ikväll eller något? Nya bilder till bloggen...?? ;)
 
 
Men hur som helst, Ha en bra Söndag allihopa!
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback