slide show


Söndag!

Publicerat 2013-02-03 10:22:20 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vaknade upp imorse och kände mig jättepigg och inte alls ont i huvudet! Tur det! :D Tror verkligen att jag behövde sova ut lite! :)
Om typ 20 minuter tar jag bussen för att träffa Emma! En shopping dag! Visserligen hahaha kommer jag Inte betala någonting med mina egna pengar... :3 Om jag kommer köpa något! Haha för jag har verkligen jääättelite pengar nu! :O Så hittar jag någonting Nödvändigt så får jag väl kolla om mamma och pappa heheh kan betala.. För naj. Jag har föör lite pengar somsagt!

Men här får ni en dagens outfit bild! :)
Haha kom precis på att allt är från Hollister.. Åh vilken nörd jag är.. ;3

Men ha en bra dag! Tar lite bilder idag med telefonen så får ni de när jag kommer hem! :)

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback