slide show


Snygga grejer från HV-polo

Publicerat 2013-02-19 13:30:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Klicka in på hööks idag, var ett tag sedan! Verkar som det kommit upp en ny kollektion! Like it! ;)
 
Bildlänkar finns till Allt! 
 
 
Gillar jackan! Och den är vattentät! Kanske något att önska sig av mamma och pappa! Behöver en vattentät! Då min KL jacka bara är "vattenavstötande" :)
 


Mysig tjocktröja! Lite synd att det är huva... Får inte rida med det för mamma, haha! För man kan ju fastna i grenar och sånt om man rider ut... :( Annars Snyyygg! 
 
Oh! Kolla täcket! :o Skulle jag haft egen häst hade jag börjat spara pengar till ett direkt...! :P
 


Hm, kanske vore köpa ett par HV-polo rutiga ridstrumpor? Alltså rider typ aaaldrig med rutiga! Förut hade jag bara rutiga ridstrumpor, nu är det KL's stövelstrumpor som har gällt för mig. Men kanske har jag börjat "längta tillbaka" lite till rutiga? Kanske vore köpa ett par, någon gång! ;)
 
Sedan så har vi detta schabrak som är heeelt 2 die 4. Gaah. Okej, det här är en stooor hiss! Lugnt det snyggaste från deras kollektion!!! Give mee! Haha...
 
Sedan så var detta schabrak också snyggt! ;) Gillar stilen...!
 
Vet inte riktigt vad som hände, men förut var jag inte särksilt förtjust i HV-polo, men nu gillar jag det mycket mer! 
Men mest gillar jag deras pikéer och schabrak! :3
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback