slide show


Skype med Malin!

Publicerat 2013-02-24 00:57:29 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Malin räddade min kväll, haha.. Skypear med Malin och tittar på massa långtråkiga videobloggar folk gjort på youtube... Typ ojj vilket liv vi har... :P Vi är så uttråkade!! Men ska nog gå och lägga mig om en liten stund, känner mig rätt trött och ja, jag kommer ingen vart mer med den här dagen, typ det betyder att det är dags att lägga sig! ;)
 
Imornbitti kommer de ev. planerna för dagen upp och så! 
 
Godnatt! Sov gott! 
 
 
Hm...BJUDER.... HAHA, DINO-ALVA... Alltså wtf.. Så konstig.. Kan säga att jag var SÅÅ flummig när jag och Malin tog dessa fina bilder för ett halvår sedan!:')
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback