slide show


Shit will cary on....

Publicerat 2013-02-07 21:27:59 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Känner mig sjukt taggad på något sätt men samtidigt orolig... inte roligt, kan inte säga vad det är då jag inte själv vet...:(
Men somsagt känner jag mig sjukt taggad på något sätt, hm, konstigt värre? haha
 
Btw så har jag grymt stor bildbrist! kanske tar några bilder i helgen, får helt enkelt se! :)
 
Menmen imorgon så är det Fredag (grymt skönt) och har inte särskilt många lektioner dock har jag sen lunch men brukar klara mig ;)
Sen är det utegympa? wtf nu? haha kommer dö, hahah
Sen har jag precis gjort färdigt mina läxor för morgondagen, skönt!
 
Vi får helt enkelt höras senare, och imorgon hinner jag kanske slänga upp en dagens outfit också!
 
 
haha hitta lagom mysiga bilder på Mig, Anosha och Linda haha dööör!
 
 
 
/Emmie
 
 
 
Kommentarer
Postat av: Mystiskt mongo på bilden!

Jag ser ju helt drogad ut för fan!! I'm gonna get My revenge!!

Svar: hahah älskar bilden!!!! :´)
Emmie & Alva

2013-02-07 @ 22:26:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback