slide show


Ridskolan idag

Publicerat 2013-02-13 12:45:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Om en timme drar jag hem och bara tar det lugnt och äter lite kanske. Om jag orkar pluggar jag lite!
Sedan tar jag bussen till stallet! Får se om jag möter upp Josefin påvägen eller inte, för hon skulle till något ställe med skolan och ska sedan hem imellan och så!
Men annars ses vi ju i stallet! ;) 
Antar att det är dressyr men mer än så vet jag faktiskt inte! Förra veckan skulle jag ju haft Grim men hehe pallade inte för var så trött så bytte med Malin! :) 
 
Haha, känns som min ridlärare på något sätt vill att jag ska rida den hästen eftersom att jag fått honom alla gånger hittills den här terminen typ, men hehe lyckats byta lite väl många gånger! Men får jag honom så ja, kanske jag rider honom! Alltså kanske inte byter! :P
 
Men får helt enkelt se vem jag får och vad vi ska göra! Hoppas på något kul! :D Men förra veckan var det ialfl superkul satt! ;)
 
Nej, men nu skrev jag kanske lite väl mycket och nu ska jag ha Bild lektion! Hörs! 
 
 
Naw, min kille det! Nej, men även om du inte är så pigg och sådär, så älskar jag verkligen lille Troccis! Min favvo sen start, första ponnyn jag red på ridskolan. Ja, första hästen jag galopperade på... En häst som betytt mycket under mina år hittills på ridskolan! Och gör det fortfarande, vi liksom klickar... Love you! ♥ 
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback