slide show


Planer för vecka 8

Publicerat 2013-02-18 09:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Här kommer veckans planer!

Måndag: Slutar 12:50 (som varje måndag, yeey!) så det är riktigt soft! Bara tre lektioner! ;) Men dessvärre ett stort SO prov... Men efter skolan så åker jag hem och byter om, käkar lite och så! Sedan så drar jag till stallet, tar en buss tidigare än Emma och Hannah för att fixa med mina sysslor och bara greja i stallet! 
För måste komma hem tidigare än vanligt så kommer tyvärr inte att kunna vara med Emma på hennes kvällsfodring för ska hem och plugga en hel del inför nästa stora SO prov på tisdagen! :( Åh.... Men det är typ det sista provet ju innan sportlovet! Skönt det ialfl! :)
 
Tisdag: Inga planer alls troor jag... Ska hem efter skolan och jaa,, HOPPAS ATT JAG INTE HAR NÅGRA LÄXOR!
Gör ju mitt förhoppningsvis sista prov/läxförhör under dagen i skolan! Så hoppas på inga läxor så kan jag bara chilla! :D
 
Onsdag: Åker hem en sväng efter skolan för att sedan åka till stallet! Möter väl som vanligt upp Josefin och så köper jag subway! :) Dressyr lär det väl vara! Skulle tippa på Grim! ;)
 
Torsdag: Ska till stallet men Emma och Hannah! Dressyr lär det väl bli! Längtar tills nästa torsdag på sportlovet då vi ska hoppaaa på torsdagen! Och på måndagen ut på en låång uteritt! tagga! :D Så vi haha kommer väl fortsätta att "smida planer" inför sportlovet och så! ;) Nice...
 
Fredag: Sova över hos Emma är vad som gäller! Njuta av att det precis blivit HÖSTLOOOV! Och bara ha det kul!
 
Lördag: Upp supertidigt för att följa med Emma till ett annat stall där hon ska rida på en jättefin häst som heter Arkas! :)
 
Söndag: No idea... ;)
 
 
Why so serious...? :o :P

Ha en bra vecka nu allihopa! Här i Sthlm så är det ialfl nästa vecka som det är sportlov för de flesta! Det ska bli så himla skönt...! Behöver lov nu alltså..!!!!

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback