slide show


Nya skärpet

Publicerat 2013-02-17 20:49:06 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Köpte somsagt dårå nytt skärp idag på Jackie! Letade för ett skärp förra Söndagen också men hittade liksom inget snyggt..
 
Men var inne på Jackie idag dårå med Emmie och hittade detta som var precis det jag letade efter!
Tycker att om man har ett snyggt skärp så är det så himla snyggt! :D 
Ville ha ett jag kan ha till mina nya tiger jeans som jag köpte förra helgen! Även om jag inte "behöver ha ett" av skäl att de är för stora. Inte alls! Utan det att jag tycker det är snyggt med skärp! Men hade liksom bara ett annat, jättetunt flätat som ser ut som typ, plast...!? Så detta känns mycket bättre, liksom real läder haha! ;)
 
Det kostar egentligen 500 kr men det var halva priset så blev då istället 250 kr! Lätt värt det!
Det är från Ralph lauren denim and supply.
 
Här kommer bilderna!
 
 
 

Precis den här färgen på lädret jag ville ha! Liksom ganska "ljust" brun. Och sedan att det är lagom brett och gillar just att det först är flätat, sedan vanligt och liksom växlar från flätat till inte flätat! ;)
 
Tror det kommer bli skitsnyggt till mina jeans! Mm! Detta blir bra..!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback