slide show


Jeans och shower gel

Publicerat 2013-02-09 23:42:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Var på stan med Amanda idag och shoppade! :) Åkte främst in för att köpa någon tröja! Hm.. Men kom hem med en shower gel och ett par jeans! Men faktiskt så hade jag ju ändå relativt stort behov av det! Och är sååå himla nöjd! :D
 
Vi var först på sturegallerian där jag köpte en shower gel från Juicy couture! Det var 50% på den så då slog jag till! ;) Haha, för jag menar ett sånt juicy-freak som jag är kan ju inte motstå en sådan frästelse! :P
 
Flaskan är så cool! Like it! Och doften med! Så den är jag supernöjd med! :D
 
Tog bilder på den! Första bilden är kartongen som den låg i, hehe! :3
 
 
 
 
Och sedan så efter att vi varit där så började vi dra oss mot NK och då påvägen så gick vi förbi Carlings och såg att det typ var väärsta rean! Så varför inte gå in och kolla lite då?
Hittade ett par Tiger of sweden jeans som var helt to die for!! Provade de och var heelt kär i dem!
Men endå trotts att det var rätt mycket rea på de så kostade de fortfarande 799 kr... Så först ringde jag mamma och hon sa nej. Men fattade såklart, jag menar 800 spänn för ett par jeans, som jag kommer att växa ur om typ 1 år..... :/
 
Så gick lite moloket därifrån. Men typ 1 timme efter ringer papppa och säger: "ah, okej behöver du ett par jeans?" Haha, och ja faktiskt! Jag har typ 8 par, meeeeeeen typ 4 par snygga! Och liksom jag använder jeans 24/7!!! Så jag är SÅÅÅÅ lycklig att jag fick köpa dessa!  :o
Kan säga att det inte är så att mina föräldrar utan att enns tänka köper ett par jeans till sin 13-åriga dotter för nästan tusenlappen! Utan detta vaaar ett undantag, verkligen!
Och jag är ju såklart jäätteglad över att ha fått dem! :D 
 
 
 
 
Hade en bild till men nehe? Tydligen så är "bilden för stor och kan inte laddas upp", haha synd för det var ju typ den bästa bilden! Men aja... 
 
Jag är väldigt nöjd med den här shoppingen! Hade en mysig dag i sällskap med Amanda! :) Och sedan efter stan mötte jag upp familjen och åkte till kusinerna och min morbror fyllde år! Så hade en bra kväll där också, åt god mat och kollade på Melodifestivalen! 
 
Imorgon kommer Emma hem till mig vid 11 och det blir super! Men nu ska jag gå ner och sätta mig i soffan eller något! Hoppas ni också haft en toppen dag! :)
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback