slide show


Jag älskar dig mer än någonsin Sonic

Publicerat 2013-02-11 23:22:26 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Jag har alltid sen jag började rida Sonic verkligen tyckt om honom!!! Men idag kändes det verkligen som om ... Ja det finns inte riktigt några ord. Men idag i galoppen så lät jag verkligen Sonic få galoppera på. Srry men alltså jäääädrar vilken fart. Aldrig galopperat så fort i HELA mitt liv. Och alltså han verkligen ÄLSKADE det. Vinden susade i öronen och värsta adrenalinkicken. Man känner hur man bara nuddar skänkeln och han ökar. Kändes seriöst som om vi haha tog EM guld i galopp typ!!! Ne, men den där ponnyn kan Verkliiiigen galoppera fort. Vi hade så himla mysigt på den väldigt korta men helt undebara uteritten idag! Nästa uteritt lär ju bli om 2 veckor på sportlovet! <3 Hihi då kör vi långritt och så får han släppa los och verkligen få galoppera av sig! Han verkar ju älska det!! Liksom haha verkligen inte så att jag sitter där och trycker på han typ 450 000 ponnysparkar för att han ska galoppera fort! Hihi idag fick han bara få vara jätteglad och super pigg! Bara bestämma tempot. Liksom inga krav på han..<3

Älskar dig vara mer och mer Sonic! Men att lämna dig till sommaren och aldrig mer få se dig kommer att bli bland det värsta i mitt liv tror jag. Man inser inte hur mycket man saknar något förrän det är borta. Så nu ska jag njuta av dessa stunder!! <3

Du betyder verkligen ALLT för mig just nu, Super Sonic. Du är verkligen, Super....

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback