slide show


Hej alla ni

Publicerat 2013-02-26 08:41:00 | i kategori Emmie | Lämna gärna en kommentar!


Nu såhär på mogonkvisten slänger jag in ett inlägg, haha  :D
Jag ska säga en sak som jag verkligen skulle älska att pröva, färgade linser! Jag var ju inne på Teknik magasinet i Måndags och då fastnade jag totalt, haha asså jag vet inte varför jag typ fastnar men när jag vill ha nåt då gör jag allt för att hitta det och nu ska jag ju egentligen tjäna pengar och inte slösa men, ah... ;)
 
Det är dem här jag har typ kört fast vid... nej men på bilden ser dem ju jättefejk ut men jag fick titta på dem osv, och då tyckte jag dem var skitballa!
Men nu jag ska ju tjäna inte slösa pengar, hahah vad ska jag göra? ;)
 
Haha ni får ha förståelse för bilden då jag "skärmklippa", hahaha
 
 
/Emmie
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback