slide show


Härlig uteritt

Publicerat 2013-02-25 19:42:27 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Red ut med Emma idag och det var supermysigt! Klarblå himmel och solen sken. Kunde helt enkelt inte blivit bättre! 
I början kändes Sonic lite konstig, alltså stel, väldigt tittig och så... Men sedan när vi nästan var framme vid Velamsund så kändes som han liksom "släppte" nerverna och kändes jättebra!
 
Vi red dårå till Velamsund och det var jättemysigt! Väl där så tog vi en liten sväng på en annan väg som jag själv ridit när jag red på ridskola där för flera år sedan! Kul!
Men sedan vände vi hemåt! :)
 
Red en riktig långritt!!! 1,5 timme! Härligt, att komma ut på en långtur ibland! Nu i vår när det inte är lika mörkt ute kommer jag kunna rida ut med Sonic oftare! Kanske 1 gång varannan vecka! ;) Längtar också tills att snön försvinner och det blir ridbart i paddocken! Då blir det sällan ridhuset och mest där! :D Det tror jag hästarna också tycker är skönt! Att vara ute! 
 
Men uteritten var bra och båda hästarna skötte sig!
Här är lite bilder från dagen, var bara trungen att fota dessa två första bilderna! haha, Sonic och Bronco såg något konsitgt och stog båda och glodde.... Knassbollarna ;)
 
 
 
 
 
Gullisarna!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback