slide show


Härlig dag

Publicerat 2013-02-14 22:17:36 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Haft en bra torsdag! Gick upp direkt när alarmet ringde imorse och hållt humöret på topp idag!
Bra dag i skolan faktiskt!!?? 8-16 men kändes som jag tog mig igenom skolan ovanligt bra för att vara en torsdag! :D

Fick liksom SKJUUUTS till stallet så haha snacka glad tjej här typ! LYX LYX LYYYX! Taack Hannah! ;)

Var i stallet med Emma, Hannah och Karin var också med! Superkul! Red dressyr i typ 1 timme och det gick jättebra! Övade mest på att få han mjuk och rund liksom i alla gångarter och han jobbade på bra och fint!

Men efter typ 45 min av mitt ridpass satt jag av och Hannah ledde runt honom! Alltså hon red INTE Sonic utan ledde honom;) Medans hihihihihiii jag fick sitta upp och rida Hannahs ponny PALLE! <3

Vääldigt pigg var han idag och i början så ville han inte riktigt lyssna men sen mot slutet av den stunden jag red så blev han finare och gick på tygeln ialfl! :D Gillar verkligen din ponny Hannah! :D <3
Och tusen taack igen för att fått rida han!!

Men red han dårå somsagt en kvart och under tiden tog Sonic en liten vilopaus kan man väl säga då! Sedan satt jag upp igen på Sonic och tog en liten sista galopp! Sedan avslutade jag honom!

Men nu ska jag sova och shit! Om 10 timmar så håller de på och sätter på min tandställning! Typ hej min nya tandställning som jag kommer få ha i typ hela resten av grundskolan! :O

Men godnatt.. Imorn är det en speciell dag. Tandställning...:OO

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback