slide show


Fortfarande huvudvärk + Lite bättre bilder

Publicerat 2013-02-02 22:26:53 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Fortfarande lite ont i huvudet och så, men tror nog att det är för att hehe sov inte så bra inatt och ätit dåligt osv.!
Alltså åt typ brunch vid 12 och sedan middag vid 18? Såå jaa... Jag är väldigt känslig för om jag inte äter/dricker på 4-5 timmar så börjar jag få lite ont i huvudvärk, och då måste jag äta och dricka, DIREKT när det börjar och ta en tablett, för annars går det oftast inte över helt...! :/ Jobbigt men ah, så är det! Jag är inte precis den enda som får ont i huvudet när man får "vätskebrist" eller inte ätit på ett tag! ;) Haha, det är ju normalt liksom! :P
 
Men hade lite tråkigt efter att ha kollat på Melodifestivalen så tog två bilder på body splash'en, för kände att det ni såg i videobloggen inte riktigt räckte så här får ni två bilder! :)
 
 
 
Ska nog gå och lägga mig strax! Så godnatt! Uppdaterar imorn! 
 
/Alva
Kommentarer
Postat av: Tussie & London - med drömmar om SM

Superfin blogg! Allt bra? (:
Ha en bra dag!

Svar: Tack så jättemycket! Din med! :D Jag är okej! Lite halvt förkyld! Men annars allt bra!Du själv? :) Ha en toppen dag du med!
Emmie & Alva

2013-02-03 @ 09:35:17
URL: http://londonryttaren.se
Postat av: Tussie & London - med drömmar om SM

Sv; Tråkigt att vara förkyld :( Allt är bra med mig!

Svar: Jaa... Men det känns ju ialfl mkt bättre nu! :D
Emmie & Alva

2013-02-03 @ 19:17:11
URL: http://londonryttaren.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback