slide show


Då var det ordning och reda

Publicerat 2013-02-03 18:54:53 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Alltså såå skönt att ha det gjort nu! Städat nere i mitt såklallade "hästrum"! Damsugit och vikt och ränsat bort! Hemskt var det eftersom att jag såg vita maskar i syne.. Så pappa fick komma in och förklara att jag sett fel.. Jag höll på att svimma för att jag såg att det helt plötsligt var VITA MASKAR i hela garderoben! Meeen jag såg i syne och det var egentligen typ damm hahahahhahaha! Jag är så failad! :p men ni som känner mig vet ju att jag har FOBI för mögel och ohyra! Så jag flippar ur totalt då!
Men nu vet jag att jag bara "såg i syne" som man säger och det är mycket mer ordning i hästrummet! :)

/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback