slide show


Alla <3 dag!

Publicerat 2013-02-14 06:52:43 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Sov gott igår och måste somnat typ 21:30! Helt underbart måste jag säga! <3 Hade alarmet på 6:30 och kom upp! Haha grattis till mig själv! Kände mig rätt pigg på en gång! :D Börjar 8 och slutar 16... Det är tråkigt men får helt enkelt ta mig igenom det bara...
Sen blir det ut till stallet! Hoppas att Hannah är med! ;) men det beror ju på hur hon känner sig...!

Min buss går om lite drygt en halvtimme så ni får outfiten nu!:

Tröja Hollister
Jeans Tiger
Hehe samma som i söndags! Hehee! Men ärs! ;) måste akuut shoppa tröjoooor!!

Ha en bra alla <3 dag! :)


/Alva

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback