slide show


3 saker ni inte visste om mig

Publicerat 2013-02-12 11:00:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Kände att det verkligen var jättelänge sedan jag skrev en sånhär "saker ni inte visste om mig", ni som känner mig kan ju dock veta detta! Men ah!
 
  • Jag är ett märkesfreak. Seriööst... Haha alltså vääärldens märkesfreak. Har inte alls mycket märkeskläder, verkligen inte! Men för mig så blir ett klädesplagg med ett märke på automatiskt snyggare... Hehe... Men ah, så är jag och kommer  nog inte gå att ändra på..! :/

  • Jag har varit hopprädd, men i somras gick det över! Alltså tyckte det var jätteläskigt att hoppa 50/60 cm?
    Nu är det nästan aldrig några problem! Sedan i somras har jag inte fegat ur på någonting! Men med Sonic har jag faktiskt Aldrig varit rädd! :)

  • Jag hatar att ha samma kläder på mig flera dagar i rad... Alltså jenas, ah fine det funkar men en tröja skulle jag never vilja ha på mig två dagar i rad! Men när jag rider är det okej, men i typ skolan!? En kofta är ju också fine men en tröja typ... Naej... Det går bara inte... Hehe! 
Japp, det var lite grejer som ni kanske inte visste om mig! :P Kommer att komma någon mer sånhär grej någon annan gång om inte alltför länge! ;) Tänkte också någon gång skriva lite mer om hur det faktiskt var för mig att vara hopprädd, och hur jag har gjort för att bli av med det. Kan säga en sak, och det är att det är såååååå jäkla skönt att kunna veta att det är hoppning och bli SKITGLAD. Alltså förut var det helve förut...
För att jag bara hade onda aningar... Men nu känns allt sååå bra! 
 
 
Haha... Måste tänka på sitsen även om jag sitter och väntar på min tur.... :o
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback