slide show


Vecka 37

Publicerat 2012-09-10 09:57:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


... ser ur såhär:
 
Måndag (idag): Ledig! Ska bara va hemma o chilla tror jag, skulle kanske följt med Emmie & Anosha och ätit på subway och så, men känner mig inte helt frisk än och vill orka rida Sonic idag...! Men får se, kan ju alltid ångra mig i sista stund! ;-)
14:30-15:00 har jag "utvecklingssamtal", eller ja, snarare "målsamtal"! Sen är pappa så snäll o kör Josefin o mig ut till stallet! 
 
Tisdag: Förmodligen hem och plugga efter skolan, slutar typ 15:40, troor jag! ;-)
 
Onsdag: Åker nog först hem från skolan och sen med Josefin till ridskolan! :D
 
Torsdag: Sonic efter skolan, åker första möjliga buss efter skolan! Slutar 16:00, zZZzz.... Men tror Josefin kommer åka ut tidigare än mig, men det är nog bara bra, så kan hon börja fixa med sysslor och så! 
 
Fredag: Inga planer alls faktiskt, får se! Kanske är med någon kompis elr något?? ♥ Annars är jag väl hemma med familjen och så! 
 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback