slide show


Vaken:)

Publicerat 2012-09-30 09:31:44 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Hade alarmet på 9:00, kände mig faktiskt lite lagom trött när det rinde! Låg kvar i sängen en litens stund och sen gick jag upp och satte mig vid datorn.. :P
Känner mig på bättre humör nu och lite mer taggad, fast egentligen inte så taggad just nu. Mer liksom: "Ja, träningstävlingen idag då..^^" Är ju självklart glad och det ska bli kul men känner mig liksom inte såhär:
"AAAAAAAAAAAAAAAAAH!!! TAGGA, TAAGGGA, TAAAAGGGAAAA!!!".... ;)
 
Men det ska bli kul idag! Det ska det..! Tänkte gå ner strax och  vara social med resten av familjen och mormor! 
 
Änsålänge är jag ialfl extra glad över att hittils så ska ingen mer ha Zafir på träningstävlingen enligt deras hemsida! Så hoppas att jag blir det ända! För då får ju liksom jag fixa honom innan!!! Känner att jag gäärna vill det..!!
 
 
Det kommer nog tyvärr inte kunna bli några bilder för pappa ska inte följa med och det finns nog ingen annan som vill/kan fota mig... :/ Men mamma kanske kan filma!!! Hoppas det, hon är inte så bra på att filma men jag kan visa henne lite och försöka säga åt henne att filma okej ialfl! Hheheh, när jag filmade Maja & Sonic och Ella & Bronco på deras tävling var det ju riktigt fail... Heheh! Men om jag följer med dem fler gånger och ska filma så SKA jag göra det bättre! :P:D
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback