slide show


Träningstävlingen med Zafir 70 cm

Publicerat 2012-09-30 21:28:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Vad ska man säga, jag börjar från när vi skulle gå in i ridhuset. Vi stod utanför ridhuset och trampade, vi blev insläppta. Sen visade det sig att vi skulle rida fram i lilla ridhuset för det var ganska många som skulle hoppa 70 cm. Så vi fick rida fram i lilla ridhuset men det gick väl okej. Tur att Cheer Guy och Josefin och en annan tjej som red Sprite var där inne! 
Sen blev vi insläppta i stora ridhuset och red fram lite till där. När vi galopperade där inne så fick Zafir typ värsta "dampgrejen", så han började typ låta lite random också bockade han... Suck. Men jag höll mig kvar!!! :DD
Hahha tur det. Men jag blev lite rädd då men hon som höll i det hjälpte mig lite på volten i trav och galopp och sen fick jag bukt på latmasken! XD
Framhoppningen gick super! Och ja, för mig gick det såhär:
 
TRYCK PÅ BILDEN SÅ SER NI VIDEON!! :DD
 
Failar lite på hinder 4, lägger en volt innan hinder 5 för kom verkligen in Fel på det... Och, hahah mamma gjorde sitt bästa med filmningen!!
 
Har försökt fixa musik till videon fela kvällen, men lyckas inte :( Så fick ta denna låt som var den ända med något inslag av "ridtakt" iallfall... Så det fick bli den här låten... 
 
Kommentera inget taskigt snälla ni! Jag är nöjd över min insatts, jag stod upp i sadeln på varje hinder, klarade banan utan att ramla av eller riva. Red en volt innan hinder 5, men det var av en anledning. Kom in fel, det var mitt fel. Men som tränaren sa, vad gör det? Du klarade ju dig bra igenom!
 
Så trött och törstig nu! Godnatt på er!
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback