slide show


Tom

Publicerat 2012-09-10 11:02:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Just nu känner jag mig lite tom... När jag vaknade så var jag glad. Nu känns bara allting så, konstigt... Bara som att allting kul inte ska bli lika kul... Ibland när det är någonting jag är glad över och sen tänker det på andra sätt och vis så kan det kännas tråkigt ibland... Tänker inte på ridningen, det är jag nästan alltid glad över, det är bara något annat... Men vet bara inte vad...
 
Känns också lite tråkigt nu när Emmie har slutat på bloggen och jag vet inte riktigt hur jag ska göra.. 
 
Är lite deppig bara just nu, men om en stund kommer jag nog ändra mig! ;-) Hoppas jag...
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback