slide show


Spårat uur

Publicerat 2012-09-23 00:49:41 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Ojojoj... Nu har liksom "spidgraden" här i köket blivit lite väl maxad... "Pinkie promise" görs då och då utan att jag riktigt vet vad Malin lovar åt mig genom att ryckat till sig mitt lillfinger.. Hahah!
Catfights och hade precis en real catfight som slutade med BLOD hahah, mina naglar är vassare än vad man tror Malin, så gåre om man kommer nära min dator... ;-)
 
Pringelsen är slut och colan börjar minska... Hahah... Koffein i cola, så lite HYPE in here liksom....
 
HYPE BILDER:

AAAH sista bilden på mig när Malin typ dog och försvann under bordet så ah, bilden säger citatet:
"I have a dream..." 
 
Hahah, srry för ett lite halv galet inlägg, men liksom stämningen här är lite HYPE, så ah, är ingen lier som tänker försöka ta ikke hype bilder om jag är hype! >_<
 
Godnatt på er, måste tvätta scratschen från catfighten... TIGERS in the house... Hahah, sämsta humorn, men aja.. Our style then we are KOFFEIN-COKE-CHOCKADE..!
 

/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback