slide show


Sämsta dagen i mitt liv

Publicerat 2012-09-23 21:19:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Sitter och gråter just nu.. Sämsta dagen i mitt liv. Hela dagen har bara blivit så fel.. Känns som att jag skulle behöva vara utan min familj i någon vecka, sen komma tillbaka och få fortsätta som förr... Bara bråkar med dem 24/7, om typ allt. Mest med mamma, ialfl idag... Idag har pappa varit schysst mot mig, mamma vet jag inte riktigt vilket humör hon har smittat ner mig med...
Jag vaknade glad hemma hos Malin, var glad och jätte posetiv inställning, allting skulle bli så kul! Sen helt plötsligt så vände allting efter en stund när jag kom hem. Hela dagen har verkligen pajat och kraschat totalt. Vet inte vad jag ska ta mig till. Vet inte vart jag ska gå, vad jag ska göra eller hur jag ska göra... Hjälp mig...
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback