slide show


Rensat

Publicerat 2012-09-21 18:45:00 | i kategori Alva | Lämna gärna en kommentar!


Har rensat lite FB vänner, känner lite att dem man är vän med på FB ska man kunna säga "Hej" till IRL liksom...
Annars har man ingenting i min lilla vänlista att göra... Hahah... Jag är ingen "Facebook status" så jag känner liksom inte något som helst behov av att ha 2000 vänner på facebook, klart att det finns dem som är vän med 2000 och faktiskt kan Känna typ alla. Men det är oftast att massa addar typ alla på hela skolan, typ en människa dem har sett en gång IRL?? En FB vän känns som att ingen verkar kunna uppfatta rätt, okej, alla i min vänlista på FB kasnke inte är riktigt "vänner", vissa är bekanta... Jag är vän med dem jag känner på något sätt, och som jag känner att jag har någon anledning att vara vän med... ;-)
 
Tog bort typ 20 stycken... Jag har inte så många vänner på FB, typ 280. Samma grej med Instagram, "Hur många followers har du?" så löjligt. Vad spelar det för roll. Vi är väl alla olika om hur många vänner vi har och hur många som vill följa en på insta, alltså vissa känner fler människor än andra och har fler followers, men bara för att man har 5 followers om man nu har det, så betyder ju det egentligen inte att man är "failad" och inte har några vänner? Man kanske har 3 vänner som verkligen är änns BÄSTA vänner och två andra typ random som vill följa än?
 
Sluta jämför varandra hur många likes man har, hur många vänner man har, hur många followers man har, hur många kommentarer man har, hur många händelser man har.. Allt sånt är bara såå B.
 
Dagens citat:

 
 
/Alva
Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback